EgYpT HeroEs
عزيزى الزائر / عزيزتى الزائره لقد ظهرت لك هذه الرساله لانك لست عضو معنا فاذا أردت الانضمام
فاضغط على تسجيل وسجل معنا وستقضى وقت ممتع .. اما ازا كونت عضو فاضغط على دخول وقوم
بالدخول واستمتع بوقتك معنا .. اما اذا لم ترغب فى هذا فنحن أسفون على ازعاجك .. وشكرا ..

ادارة المنتدى
نكت جميلة Icon_biggrin
EgYpT HeroEs
عزيزى الزائر / عزيزتى الزائره لقد ظهرت لك هذه الرساله لانك لست عضو معنا فاذا أردت الانضمام
فاضغط على تسجيل وسجل معنا وستقضى وقت ممتع .. اما ازا كونت عضو فاضغط على دخول وقوم
بالدخول واستمتع بوقتك معنا .. اما اذا لم ترغب فى هذا فنحن أسفون على ازعاجك .. وشكرا ..

ادارة المنتدى
نكت جميلة Icon_biggrin
EgYpT HeroEs
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

EgYpT HeroEs

كله هناده احنا مفيش زينا

الرئيسيةأحدث الصورعلبة الدردشهالتسجيلدخول

نكت جميلة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shosho
JuNior HeRo
JuNior HeRo

نكت جميلة Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميلة   نكت جميلة Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 7:41 pm

مرة واحدة بتقول لجوزها جارتي بتقولي جوزي كل يوم لما بيرجع من الشغل بيبوسها اي رأيك لو تعمل ذيه؟ قالها تفتكري هاتوافق؟؟؟؟ Very Happy

مرة واحد بيعاكس واحدة سودة قالها بيبسي كولا تفت عليه قالها وكمان بتفوري Razz

واحد حب يطلع من هدومه ماعرفش عارفين ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ عشان هدومه كانت ضيقة هههههههههههههههههههههه Laughing

واحد قابل صاحبه قاله بقى ياراجل اشوفك امبارح ف البالكونة مع المدام وماتسلمش عليا قاله لا والله ماكنتش انا

واحد حب يوقف اتوبيس ماوقفش جري وراه لحد البيت راح لمراته فرحان قالها مش انا وفرت النهارده عشر قروش قالتله مش كنت جريت ورا تاكسي ووفرت 3 جنيه

مرة واحد شاف قطة ف الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دي اغسلها واربيها اخوه قاله لأ لو غسلتها هاتموت وسابه ومشي ........رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط قاله مش قلت لك لو غسلتها هاتموت قاله لأ مامتش وانا بغسلها ماتت وانا بعصرها............... Razz

واحد غبي راكب العربية مع ابوه ابوه قاله اقفل الشباك الجو برد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع غريبة يعني انا لما اقفل الشباك الدنيا هتحرر بره
Cute Girl
SmAll HeRo
SmAll HeRo

نكت جميلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميلة   نكت جميلة Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 8:21 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه
يانهار ابيض عليهم جامدين اوى

مرة واحد شاف قطة ف الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دي اغسلها واربيها اخوه قاله لأ لو غسلتها هاتموت وسابه ومشي ........رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط قاله مش قلت لك لو غسلتها هاتموت قاله لأ مامتش وانا بغسلها ماتت وانا بعصرها.

اقول ايه بس غبى

مرة واحدة بتقول لجوزها جارتي بتقولي جوزي كل يوم لما بيرجع من الشغل بيبوسها اي رأيك لو تعمل ذيه؟ قالها تفتكري هاتوافق؟؟؟؟

ودى غبية

واحد حب يطلع من هدومه ماعرفش عارفين ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ عشان هدومه كانت ضيقة هههههههههههههههههههههه

انا نفسى اعمل كدة بس مش الهدوم ضيقة انا بس اللى مكسوفة ههههههههههههههههههههههه

واحد غبي راكب العربية مع ابوه ابوه قاله اقفل الشباك الجو برد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع غريبة يعني انا لما اقفل الشباك الدنيا هتحرر بره

ربنا يخليه ذكاؤه بصراحة وميحرموش منه

ميرسى ليكى ياشوشو تسلم ايدك للنكت العسل دى

نكت جميلة
صفحة 1 من اصل 1